ניהול מדיה חברתית – סטוריטלינג של עשייה בעסקים קשובים
-
שמירה על קשר שוטף עם אנשי הקשר בעסקים הקשובים סביב הנושא.
-
לראיין מנהלות ומנהלים קשובים.
-
לערוך את הראיונות לפוסטים למדיות החברתיות.
-
לאחר קבלת אישור מהעסקים ומהמרואיינים, פרסום הפוסט במדיות חברתיות שונות.
ניהול מדיה חברתית – תכנים מהתחום
-
איתור תכנים מתאימים לפרסום, רלוונטיים, מלאי ערך ומותאמים לרוח התקופה.
-
תרגום התכנים במידת הצורך.
-
עריכת התכנים לפוסטים למדיות החברתיות.
-
פרסום הפוסט במדיות חברתיות שונות.
הפקת וניהול מפגשי למידת עמיתים ונטוורקינג – אונליין ופיזיים - פורום העסקים הקשובים
-
תכנון, הפקת וניהול מפגשים למנהלות ומנהלים בעסקים קשובים.
-
קשר עם ספקים, מרצות ומרצים, מנהלות ומנהלים בכירים בארץ ובחו"ל.
-
שיווק המפגשים למנהלות ומנהלים בעסקים קשובים.
ניהול סטוריטלינג ויחסי ציבור
-
לארגן ראיונות בפודקאסטים חיצוניים ולתאם אליהם מנהלות ומנהלים קשובים שיתראיינו.
-
לארגן הרצאות בכנסים רלוונטיים ולתאם אליהם מנהלות ומנהלים קשובים שירצו.
-
לארגן אייטמים בעיתונות רלוונטית ולתאם אליהם מנהלות ומנהלים קשובים שיתראיינו.
ניהול קהילות מקוונות של התנועה – קבוצות וואטסאפ של חברות וחברים בתנועה
-
שמירה על קשר אישי עם חברים וחברות בתנועה.
-
יצירת תכנים (עצמית ובאמצעות אחרים) כדי לייצר תנועה ונפח פעילות (מומלץ להגיע למצב של תנועת 3-5 הודעות בשבוע).
-
ניהול השיח בקבוצה והעמקה שלו לדיונים מקצועיים, מפרים ונותני ערך.
-
סיוע בבנייה ובהוצאה אל הפועל של תכנית עבודה להעצמת וחיבור חברי הקהילה.
ניהול קהילות מקוונות של התנועה – קבוצת פייסבוק לקהל הרחב
-
הזמנת חברים קיימים של התנועה לקבוצה.
-
יצירת תכנים (עצמית ובאמצעות אחרים) כדי לייצר תנועה ונפח פעילות (מומלץ להגיע למצב של תנועת 3-5 פוסטים בשבוע).
-
ניהול השיח בקבוצה והעמקה שלו לדיונים מקצועיים, מפרים ונותני ערך.
-
צירוף חברים חדשים לקבוצה.
-
סיוע בבנייה ובהוצאה אל הפועל של תכנית עבודה להעצמת וחיבור חברי הקהילה.
ניהול קהילה אזורית
-
יצירת שת"פ עם מנהלות עסקים באזור כדרך להגיע לכמה שיותר חברות עסקיות באזור כדי שנוכל להציע להן להצטרף לתנועה.
-
איגוד כל חברות וחברי התנועה שגרים ו/או עובדים באזור.
-
יצירת מפגשים מקומיים.
ניהול פרויקט מחקר
-
מנחה עם תואר שני או דוקטורט.
-
הובלת מחקר בנושאי ק"ק ו – ESG והקשר ביניהם.
ניהול ובניית case study של עסק קשוב
-
בניית מסגרת ה – case study.
-
ניהול הקשר עם עסק קשוב ואיסוף נתונים ממנו לאורך תקופה.
-
עיבוד הנתונים ופרסומם.
ניהול פרויקט מדידה והערכה עצמית של התנועה
-
סיוע בבניית שאלון מדידה והערכה.
-
בניית רשימת אנשים שרלוונטי לפנות אליהם למילוי השאלון.
-
פנייה לכל האנשים ברשימה.
-
איסוף וניתוח תוצאות השאלון.
-
בניית תהליך מדידה והערכה עתידי כחלק מהפעילויות השוטפות בארגון.