top of page
שיווק וסטוריטלינג.jpg

ניהול מדיה חברתית – סטוריטלינג של עשייה בעסקים קשובים

  • שמירה על קשר שוטף עם אנשי הקשר בעסקים הקשובים סביב הנושא.

  • לראיין מנהלות ומנהלים קשובים.

  • לערוך את הראיונות לפוסטים למדיות החברתיות.

  • לאחר קבלת אישור מהעסקים ומהמרואיינים, פרסום הפוסט במדיות חברתיות שונות.

 

ניהול מדיה חברתית – תכנים מהתחום

  • איתור תכנים מתאימים לפרסום, רלוונטיים, מלאי ערך ומותאמים לרוח התקופה.

  • תרגום התכנים במידת הצורך.

  • עריכת התכנים לפוסטים למדיות החברתיות.

  • פרסום הפוסט במדיות חברתיות שונות.

 

הפקת וניהול מפגשי למידת עמיתים ונטוורקינג – אונליין ופיזיים - פורום העסקים הקשובים

  • תכנון, הפקת וניהול מפגשים למנהלות ומנהלים בעסקים קשובים.

  • קשר עם ספקים, מרצות ומרצים, מנהלות ומנהלים בכירים בארץ ובחו"ל.

  • שיווק המפגשים למנהלות ומנהלים בעסקים קשובים.

 

ניהול סטוריטלינג ויחסי ציבור

  • לארגן ראיונות בפודקאסטים חיצוניים ולתאם אליהם מנהלות ומנהלים קשובים שיתראיינו.

  • לארגן הרצאות בכנסים רלוונטיים ולתאם אליהם מנהלות ומנהלים קשובים שירצו.

  • לארגן אייטמים בעיתונות רלוונטית ולתאם אליהם מנהלות ומנהלים קשובים שיתראיינו.

שיווק וסטוריטלינג

ניהול קהילות מקוונות של התנועה – קבוצות וואטסאפ של חברות וחברים בתנועה

  • שמירה על קשר אישי עם חברים וחברות בתנועה.

  • יצירת תכנים (עצמית ובאמצעות אחרים) כדי לייצר תנועה ונפח פעילות (מומלץ להגיע למצב של תנועת 3-5 הודעות בשבוע).

  • ניהול השיח בקבוצה והעמקה שלו לדיונים מקצועיים, מפרים ונותני ערך.

  • סיוע בבנייה ובהוצאה אל הפועל של תכנית עבודה להעצמת וחיבור חברי הקהילה.

 

ניהול קהילות מקוונות של התנועה – קבוצת פייסבוק לקהל הרחב

  • הזמנת חברים קיימים של התנועה לקבוצה.

  • יצירת תכנים (עצמית ובאמצעות אחרים) כדי לייצר תנועה ונפח פעילות (מומלץ להגיע למצב של תנועת 3-5 פוסטים בשבוע).

  • ניהול השיח בקבוצה והעמקה שלו לדיונים מקצועיים, מפרים ונותני ערך.

  • צירוף חברים חדשים לקבוצה.

  • סיוע בבנייה ובהוצאה אל הפועל של תכנית עבודה להעצמת וחיבור חברי הקהילה.

 

ניהול קהילה אזורית

  • יצירת שת"פ עם מנהלות עסקים באזור כדרך להגיע לכמה שיותר חברות עסקיות באזור כדי שנוכל להציע להן להצטרף לתנועה.

  • איגוד כל חברות וחברי התנועה שגרים ו/או עובדים באזור.

  • יצירת מפגשים מקומיים.

קהילות התנועה
מחזיקי עניין.jpg

ניהול פרויקט מחקר

  • מנחה עם תואר שני או דוקטורט.

  • הובלת מחקר בנושאי ק"ק ו – ESG והקשר ביניהם.

 

ניהול ובניית case study של עסק קשוב

  • בניית מסגרת ה – case study.

  • ניהול הקשר עם עסק קשוב ואיסוף נתונים ממנו לאורך תקופה.

  • עיבוד הנתונים ופרסומם.

 

ניהול פרויקט מדידה והערכה עצמית של התנועה

  • סיוע בבניית שאלון מדידה והערכה.

  • בניית רשימת אנשים שרלוונטי לפנות אליהם למילוי השאלון.

  • פנייה לכל האנשים ברשימה.

  • איסוף וניתוח תוצאות השאלון.

  • בניית תהליך מדידה והערכה עתידי כחלק מהפעילויות השוטפות בארגון.

מחקר,מדידה והערכה
bottom of page