top of page
קליל

החיבור המושלם בין הבית לעולם. החברה הגדולה והמובילה בישראל בפיתוח, ייצור ושיווק של חלונות ומערכות אלומיניום לענפי הבנייה והתעשייה, בעיקר לשוק המקומי

לוגו חברת קליל

ייעוד

״לגרום לסביבתנו לחייך ולהיות גאים במעשינו״ — להיטיב עם כל מחזיקי העניין במובן הרחב שלהם, לרבות הסביבה הפיזית, בדגש על העובדים ולגרום לכל הסובבים אותה לחייך. 

 

מנהיגות קשובה

  • הנהלת קליל מעודדת כל עובד וכל מנהל להביע את דעתו בלי קשר להיררכיה הארגונית.

  • משקיעים מאמץ רב להקשיב וללמוד מכל אחד ואחת.

  • החלטות בחברה מתקבלות אחרי התייעצות והקשבה לכל הדרגים הנוגעים בדבר.

  • כלל העובדים בכל התפקידים אוכלים בחדר אוכל משותף.

  • שמירה על מדרגות שכר בלי להפלות מגדר, דת או גזע

 

תרבות ארגונית קשובה

  • תוכנית בונוסים הנגזרת מרווחי החברה בכל שנה ושנה. 

  • שקיפות ואמת אחת, בקרב המנהלים והעובדים יחד.

  • תליית פוסטר ענק של פסיפס עם תמונות פספורט של כל העובדים. מטרתו, לחזק את ההכרה שכולם שותפים להצלחה.

  • מתן אופציה לכל העובדים לפנות למנהלים בכירים יותר משלהם ועד המנכ"ל והיו"ר , במקרה של חוסר שביעות רצון. 

 

שותפות עם מחזיקי עניין

איכות הסביבה: 

  • פסולת המפעל נמכרת למפעלי מחזור ייעודיים ולא למחזר במפעל.

  • הקמת פארק 'אגם פרפרים' בתחום המפעל, שמטרתו לא רק להגן על הטבע אלא גם להחזיר לטבע.

לקוחות:

  • מתן אחריות לכל מרכיבי החלון, למרות שהמתקינים הם קבלנים עצמאיים שאינם תלויים בחברה. 

  • החלטה משמעותית נוספת בקליל הייתה לספק ללקוח הסופי אחריות כוללת על החלון,   הן על הרכיבים והן על ההתקנה,למרות שהמתקין הוא קבלן עצמאי ובלתי תלוי.

עובדים:

  • בשנת 2005 , רוב רווחי החברה חולקו כבונוס לעובדים, כדי ליצור בקרבם אמון כלפי ההנהלה שמכירה בתרומתם. 

  • במלחמת לבנון השנייה, אף שהעובדים לא חויבו להגיע למפעל, כל העובדים הנחוצים הגיעו לעבודה תוך סיכון חיים ובכך הצילו את קיומו של המפעל.

https://www.klil.co.il/

 קונצרן המזון הגדול בישראל

לוגו חברת תנובה

ייעוד

תנובה פועלת לחיזוק הזהות הישראלית ולהעצמת תחושת השייכות, ומחויבת לספק ודאות וביטחון תזונתי לכל תושבי ישראל ולכלל מחזיקי העניין שלה: צרכנים, לקוחות, ספקים, חקלאים, עובדים, קהילה ובעלי מניות.

 

מנהיגות קשובה

  • יחסי העבודה מתבטאים בהידברות, בשיח ענייני ובחתירה מתמדת להשגת פתרונות נכונים והגיוניים למחלוקות בין הצדדים. 

  • נבנו שגרות עדכון קבועות, הידברות, התייעצות ושיח תוך מתן דגש לשקיפות, להקשבה ולאמון הדדי. 

  • בתנובה מעצבים ומוודאים את קיומם של תהליכי למידה והעצמת עובדים, אוטונומיה ליחידות השונות המאפשרת יכולת הסתגלות תגובה מהירה.

  • הגעה תדירה לשטח, שיח פתוח ומכבד ומפגשים עם עובדים כדי להכיר מקרוב בעיות, דילמות והתלבטויות

 

תרבות ארגונית קשובה

הושקעו תשומת לב רבה והשקעה בהגדרה ובהטמעה של התנהגויות רצויות העומדות בבסיסה של התרבות הארגונית לטובת יישום האסטרטגיה בחברה והובלת שינוי.

 

שותפות עם מחזיקי עניין

עובדים:
מהווים שותפים מלאים, שאיתם מתייעצים במפגשי שולחנות עגולים. התייעצויות מתקיימות גם עם ארגון העובדים בתהליכי קבלת החלטות מהותיות, שלהן השפעה על החברה ועובדיה. הידברות, שקיפות, הקשבה ואמון - כאשר הנהלה מתנהלת לפי ערכים אלה, היא זוכה להם באופן הדדי.

לקוחות:

  • תנובה פועלת באופן תדיר למתן שירות מיטבי וקשוב ללקוחותיה, באמצעות שיתוף פעולה הדוק בין חטיבת שרשרת האספקה לבין חטיבת המכירות.

  • תנובה התחייבה להפחתה, שנפרסת על פני חמש שנים, של שלושה מרכיבים: סוכר, שומן ומלח בחלק גדול של מוצריה.

  • תנובה הקימה עם שותפיה את חממת הפוד-טק בתחילת 2020 בקריית שמונה כדי לבנות ערוצי חדשנות טכנולוגית ועסקית ארוכי טווח ולתמוך בנושאים סביבתיים, לצד אמירה שמכוונת לקידום הקהילה בפריפריה מתוך אג'נדה לאומית־ציונית.​

https://www.tnuva.co.il/

תנובה

רשת וניליה הוקמה בשנת 2002 מתוך חזון להביא לראשונה לישראל גלידת פרימיום איכותית וברמה בינלאומית.

לוגו חברת וניליה

ייעוד

להחזיר לאנשים את תחושת הקהילתיות שבאופן שיטתי נעלמת ככל שהטכנולוגיה משתלטת על חיינו, יחד עם תזכורת מתמדת לכך שאנחנו יצורים חברתיים שבסך הכל אוהבים ליהנות ביחד מהדברים הפשוטים בחיים.

 

מנהיגות קשובה

  • הבנה בצורה עמוקה של פוטנציאל ההשפעה החיובית שיש לחברה ופעילות בשוטף באופן שבו כל מחזיקי ומחזיקות העניין של החברה מרוצים ומקבלים ערך משמעותי. 

 

תרבות ארגונית קשובה

התרבות הארגונית מאופיינת בכמה שפחות פורמליות והיררכיה, כך שכל אחד מרגיש חופשי להתבטא ולומר מה דעתו ; יש ערוץ תקשורת פתוח מהעובד שמגיש גלידה ועד המנכ"ל.

ביטוי נוסף לרצון לתת לכולם להרגיש שווים הוא שאין מקומות חניה מיועדים להנהלה.

כשנכנסים למטה החברה או לכל סניף שלה, מרגישים את ההשפעה של התרבות הארגונית הקשובה ולכן נתקלים באווירה נעימה, שמחה וכיפית.

 

שותפות עם מחזיקי עניין

סביבה:

  • מכירת מארז רב פעמי לגלידה במשקל ועידוד הלקוחות לרכוש דווקא באריזה זו.

  • השקת דסקית מנייר שמתלבשת על גביע של הגלידה במטרה שנזילות הגלידה של הילדים יזלו על הדסקית ויהיה פחות שימוש במגבונים. 

  • חיפוש תחליף הולם לכפיות הפלסטיק, תוך כדי איזון בין חווית הלקוח לבין הרצון לשמור על איכות הסביבה. הורדת הכפיות מהדלפק ובמקומן, שלט "איפה הכפית" כדי שהלקוחות יבקשו כפיות ולא יקחו חופן בלי מחשבה.

קהילה:

  • העסקת אנשים עם מוגבלויות כעובדים ועובדות תפעוליים בסניפי הרשת.

  • חיזוק הקהילתיות בסניפים שכונתיים תוך יצירת חיבורים בין אנשים.

  • יצירת אירועי תוכן בסניפים.

  • בכפר סבא הירוקה יש מפגש שבועי של ילדי השכונה סביב משחק בינגו בסניף הרשת. 
     

https://www.vaniglia.co.il

וניליה

יקב בוטיק המייצר כ־ 350 אלף בקבוקי יין בשנה, הנמכרים ברחבי ישראל ובמדינות רבות בעולם. ביקב מועסקים חברי היישוב 'כפר תקווה' שנועד לאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים.

לוגו יקב טוליפ

ייעוד

חרט על דגלו את הייעוד של מתן הזדמנויות ושוויון בשוק העבודה. ביקב דוגלים בשילוב עשיית יין איכותי עם תרומה לקהילה. מכאן צמחה ההחלטה להקים את היקב בתוך ’כפר תקווה', שבו גרים כ־230 אנשים עם מוגבלויות, מתוך כוונה לשלב אותם בשוק העבודה בכלל ובתעשיית היין בפרט.

 

מנהיגות קשובה

  • מייסד היקב בחר למקם אותו בכפר התקווה שהוא בית לחיים ומרחב תומך ומפתח עבור בוגרים עם צרכים מיוחדים. היקב הוקם שם כדי לספק עבודה לתושבים המיוחדים שלו

 

תרבות ארגונית קשובה

  • המנכ"ל מנהיג את התפיסה שאם אפשר לתמוך, להעצים עמית שלך ולסייע לו - חובה לעשות זאת.

  • בראש יקב טוליפ עומד פורום הנהלה, שמבוסס על הגישה שלא משנה מה תפקידם של האנשים, כולם בני אדם וכולם אנשים חושבים, וחשוב שכל אחד יביא רעיונות לעולמות התוכן והאחריות של המנהלים האחרים.  

 

שותפות עם מחזיקי עניין

ספקים:
בחברה לא חותמים עסקה עם ספק שאינו מרוצה ממנה או שהוא לא מרוויח ממנה, ולכן יש לחברה ספקים שמלווים אותה שנים רבות. 

עובדים:
מתן כבוד והערכה לעובדים. דעתו של כל אחד נחשבת כמו דעתו של מנהל בכיר וותיק.
תנאי ההעסקה של העובדים הם מכילים ומפרגנים במיוחד.

https://tulip-winery.co.il/

יקב טוליפ
מיטב

בית ההשקעות מהגדולים בישראל עם יותר ממיליון לקוחות המתמחה בעולמות הגמל והפנסיה, קרנות נאמנות, ניהול תיקי השקעות ועוד

לוגו מיטב

ייעוד

ייעוד החברה הוא להתחשב ולהיטיב עם כל מחזיקי העניין, תוך שמירה הוגנת על איזון ביניהם.

 

מנהיגות קשובה

  • כשמוזגה החברה עם דש (2013), הוחלט שהבכירים יוותרו על כ-20% מעלות שכרם. 

  • לאחר מכן החברה העלתה את שכרם של העובדים המשתכרים פחות מ- 8,000 בכ- 10%. 

  • נקבע בחברה ששכר המינימום יהיה גבוה משכר המינימום במשק. 

  • התנהלות יום־יומית של דלת פתוחה לעובדים, של קשב אמיתי אליהם, של הצנע לכת, של דיבור אותנטי בגובה העיניים ושל אכפתיות אמיתית.

 

תרבות ארגונית קשובה

  • אווירה של תקשורת פתוחה ללא חשש להביע דעות שונות מהמקובל.

  • חתירה לחדשנות, לצד שמרנות בהשקעות. חדשנות בכל הקשור להנגשת שירותים דיגיטליים ללקוחות וכן בכל הקשור להצעת מוצרים חדשניים להשקעה שיש בהם כדי לתת ערך מוסף ללקוחות. 

  • במיטב עושים מאמצים גדולים לשפר את רמת השירות ללקוחות, כיוון שהשירות, כך רואה זאת החברה, מהווה חלק מהאתיקה ומהשקיפות.

 

שותפות עם מחזיקי עניין

עובדים:

  • מניעת היווצרות פערי שכר גדולים מדי בין ההנהלה לבין שאר העובדים.

  • טיפוח ושימור עובדים מצטיינים בתוכניות מיוחדות, ועומדת לצד עובדיה במצבי מצוקה.

  • היחסים בין ההנהלה לבין העובדים, מתבססים על שקיפות, כבוד הדדי ואמון.

לקוחות:
מיטב מתנהלת מול הלקוחות באופן ענייני מאוד, מודה ומתנצלת כאשר נעשו טעויות בהתייחסות אליהם.
קהילה:

  • החברה תורמת במגוון דרכים לעשרות עמותות כשני מיליון ש"ח מדי שנה.

  • מיטב הקימה את עמותת 'מידות' הבוחנת פעילות של עמותות ונותנת לראויות שבהן תו תקן.

  • החברה גם הקימה את 'עסק שווה' להשמת עובדים עם מוגבלויות בחברות עסקיות.​

https://www.meitav.co.il/

פלורי

חברה ביוטכנולוגית המפתחת מגוון פתרונות מתקדמים לאתגרי האנושות, המתבססים על שימוש בטכנולוגייה ייחודית לגידול וריבוי תאים באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים. החברה עוסקת שנים רבות בתחום הריפוי התאי באמצעות תאים שמקורם בשילייה ולאחרונה רותמת את הידע המצטבר שלה במספר וורטיקליים נוספים כגון בשר מתורבת, אגריטק ועוד תחומים בשלבי פיתוח שונים. החברה ממוקמת בחיפה ומועסקים בה כיום כ־ 130 עובדות ועובדים.

לוגו חברת פלורי

ייעוד

ליצור מגוון של מוצרים מבוססי תאים מהדור הבא המשפרים את רווחת האדם, מגבירים את קיימות ומקדמים פתרונות לאתגרים הגדולים ביותר של האנושות.​

מנהיגות קשובה

  • ערכי החברה: יושרה, השראה, חדשנות, עבודת צוות, מחויבות ואיכות.

  • העולם הניהולי של פלורי כולל ערכים של ענווה, הקשבה, שקיפות והעצמת צוות. 

  • המנכ"ל יודע וחש את כל הנעשה בחברה מקטן ועד גדול וחלק ניכר מזמנו מוקדש לפגישות עם מנהלים ועובדים כדי לשמוע דעות, רעיונות ומחשבות וכדי לשתף בדרך ובייעוד ולספק השראה

  • המנהיגות בפלורי מתבטאת בצוותי ניהול מובילים בתחומם, שמביאים איתם מקצועיות, אומץ ניהולי, ערכים, רצון עמוק ואחריות רחבה להצלחת החברה ולהצלחת עובדיה ויכולות ייחודיות לתחום פורץ הדרך.

 

תרבות ארגונית קשובה

  • בחברה יש רוב נשי, כולל בשכבת ההנהלה. 

  • כל עובדי החברה בעלי מניות של החברה. זאת מתוך תפיסה כי הם שותפים מלאים להצלחתה ולדרכה המיוחדת של החברה. 

  • החברה רואה בתקשורת הבין־אישית גורם מהותי ליכולת העבודה בצוות. במסגרת זו נעשות פעילויות אישיות, צוותיות וארגוניות לשיפור מיומנויות התקשורת.

  • החברה מייצרת שפה אחידה, הבנה, פתיחות, ותקשורת זורמת בין העובדים.

 

שותפות עם מחזיקי עניין

קהילה:

  • לחברה יש אחריות לשקף את העבודה פורצת הדרך גם לבתי ספר ולאוניברסיטאות ולחשוף לדור הבא את עולם הביוטכנולוגיה, חדשנות וערכים בתעשייה ולעודד העסקה מגוונת. 

  • החברה מפעילה תכניות התנדבות עובדים בעמותות שונות לאורך השנה ורואה חשיבות רבה בתרומה הן לקהילה בעיר שבה היא פועלת והן לקהילה המדעית.​

https://pluri-biotech.com/

חרגול

חרגול פיתחה מקור חלבון חדשני שעונה על אתגרים רבים של האנושות, החל ממחסור במקורות חלבון זמין ובריא, דרך שיטות ייצור בטוחות ויעילות וכלה בהקטנה למינימום של ההשפעה על הסביבה. החברה פיתחה טכנולוגיות ושיטות לייצור המוני ויעיל של חלבון מלא ועשיר מחגבים שהינם מקור החלבון היעיל ביותר שהטבע יודע לייצר. חרגול היא החברה הראשונה והמובילה בתחום בעולם.

לווג חברת החרגול

ייעוד

איתור ופיתוח מקור חלבון טוב יותר - מקור חלבון טעים, בריא, יעיל, בר קיימא ובטוח. החברה זיהתה את החגבים כמקור החלבון היעיל ביותר שהטבע יודע לייצר. חרגול מציעה רכיב חלבון מלא ועשיר ליצרני מזון ברחבי העולם. הרכיב מספק פונקציונליות שמשפרת את הטעם, המרקם והצבע של מוצרי מזון והופכת אותם לטעימים יותר, מעשירה אותם ברכיבי תזונה חיוניים, מקטינה את רשימת הרכיבים במוצרים אלו ומפחיתה את ההשפעה הסביבתית. 

מנהיגות קשובה

  • כבר בשלב מוקדם לחיי החברה הביא הייעוד לפיתוח תוכנית לשילוב עובדים עם מוגבלויות בחברה.

  • המנכ"ל הוא המנהיג, המוביל, שנותן דוגמה אישית ביחסו האוהב לעובדים. כמעט כל תהליכי קבלת ההחלטות בחברה מקורם בהבנה המשותפת של הייעוד ושל ערכי הליבה ועל בסיס הפרמטרים האלה הארגון מנוהל.

 

תרבות ארגונית קשובה

  • החברה מעודדת את העובדים להתבטא באופן חופשי ולשתף בהצלחות ובעיקר באתגרים. הדגש ניתן בהתייחסויות להתבטאות העובדים לא בביקורת עליהם אלא כדיון מפרה שמטרתו למידה, שיפור והתקדמות למטרה משותפת.

  • תקלות שהתרחשו לאורך הדרך הפכו להיות קפיצות מדרגה משמעותיות בהתפתחות הטכנולוגיה והיכולות ויצרו יתרון תחרותי משמעותי לחברה בשוק העולמי.​

 

שותפות עם מחזיקי עניין

בחרגול פודטק מקפידים לפעול בשקיפות מול עובדים, ספקים, משקיעים ורגולטורים.
שקיפות מהווה מבחינת החברה ערך מרכזי שמטרתו כפולה : לוודא שהחברה עומדת בחזון שהציבה לעצמה ולרתום עוד שותפים לדרך.  
לקוחות:

חרגול פודטק חותרת למוצר איכותי עבור הצרכנים ומשקיעה משאבים רבים במחקר, בוחנת את החשיפה לסיכונים של התפתחות חיידקים וחוקרת את ההשפעות הבריאותיות שלהם כדי לוודא שהיא מספקת ללקוחות את המוצר האיכותי ביותר שניתן.
סביבה:
החברה מקפידה שתהליך הטיפול בחגבים יפגע בצורה מינימלית בבעלי החיים ומקפידה לעמוד בדרישות האיחוד האירופי "מינימום צער לבעלי חיים". המהלך המוקפד הזה משרת את התחושות של העובדים, משפר משמעותית את איכות המוצר הסופי ובאופן מפתיע ולא צפוי, אף משך קהל לקוחות חדש — טבעונים וצמחונים שמעוניינים לצרוך את החגבים תודות להשפעה הסביבתית הנמוכה, היתרונות הבריאותיים והטיפול בבעלי החיים.​ 

https://hargol.com/

באבקום

חברה שמספקת שירותי מיקור חוץ של שירות לקוחות ותמיכה טכנית למגוון חברות מובילות במשק וכן מספקת מגוון פתרונות דיגיטליים AI בנושאים שונים. בחברה מועסקים כיום כ־ 3,500 עובדים.
באבקום נוסדה בשנת 2008 על ידי עימאד תלחמי בשיתוף דב לאוטמן ז"ל ובשותפות עם חברת מטריקס, מתוך רצון לתת מענה לצורך בתעסוקה לתושבי הפריפריה. צעירים מוכשרים מהמגזר החרדי, מהמגזר הערבי ובני מיעוטים אחרים הצטרפו לצוותי העבודה ויצרו מרקם משותף, הטרוגני ואיכותי.

לוגו חברת באבקום

ייעוד

ליצור הזדמנויות לבני מיעוטים ולתושבי הפריפריה ולתת השראה לכולם: להאמין בעצמם וביכולתם להצטיין, להעז לחלום בגדול ולפעול בעוצמה למימוש שאיפותיהם.

מנהיגות קשובה

  • עימאד תלחמי, יושב ראש החברה, מקפיד להגיע לכל יום אוריינטציה המתקיים בחברה ולהציג בפני המשתתפים באופן אישי ובלתי אמצעי את הייעוד, החזון והמשימה של באבקום. המפגש מעורר השראה ומייצר מחויבות עצומה של הנציגים החדשים לחברת באבקום ולחזונה.

  •  המנהיגות הקשובה משפיעה על כל ההחלטות המתקבלות בחברה ברוח החזון והייעוד המשלבים שיקולים עסקיים וחברתיים, גם אם לעיתים הדבר מחייב עמידה איתנה מול מחזיקי עניין נוספים ומצריך העדפת שיקולים חברתיים על פני שיקולים עסקיים.

 

תרבות ארגונית קשובה

החברה עורכת סקר מקצועי בשם מדד החיוך, שנערך בצורה אנונימית על ידי חברת סקרים חיצונית אחת לחודשיים ותוצאותיו מאפשרות למנהיגות העסקית של החברה לקבל החלטות ביחס לכלים ולתהליכים שאותם יש לייצר במטרה להשיג עובדים ועובדות מרוצים לאורך זמן. 

 

שותפות עם מחזיקי עניין

קהילה:

באבקום מקיימת פרוייקט מכינות, שמחזק מיומנויות מועמדים בעלי פוטנציאל גבוה אשר לא הצליחו להתקבל ישירות לבאבקום סנטרס. עובדות ועובדים אלו מחויבים מאוד לחברה, מחויבות שבאה לידי ביטוי גם בשיעור התחלופה הזניח. 

באבקום סנטרס מחזקת את החיבור של החברה לקהילה, הן מבחינת קידומה התעסוקתי של האוכלוסיה והן חיזוק הקשר עם גורמים באזור - ראשי מועצות, מתנ"סים, מרכזים לפיתוח הון אנושי וכד'.​

https://babcomcenters.com/he/

גלובס

עיתון העסקים והכלכלה הוותיק והגדול בישראל. בשנים האחרונות, גלובס מהווה סמן ימני לכלל גופי התקשורת בישראל והוא פועל מתוך תפיסת תפקיד של תיווך והנגשת מידע, ידע וכלים המאפשרים לקוראים ולקוראות ללמוד ולהתעדכן בנושאים המרכזיים בארץ ובעולם בדגש כלכלי, ניהולי ועסקי וכן לגבש עמדות עצמאיות ולתרום לאזרחות מיודעת.

לוגו חברת גלובס

ייעוד

לפעול כגוף תוכן ותקשורת עצמאי, להוביל עיתונות אחראית ואפקטיבית ולחתור להשגת אמון בין־מגזרי, על מנת להגדיל פריון וצמיחה בישראל.

מנהיגות קשובה

  • לאורך השנים כל שינוי לווה במכתב שקוף לעובדים שהועלה גם באתר גלובס ופורסם לציבור הרחב. 

  • הצעד הראשון בתהליך ההבראה של העיתון, איננו קיצוץ בהוצאות אלא הגדרת חזון, הטמעת ערכים וקוד אתי וטיפול מעמיק בסוגיית האמון הנושאים החשובים ביותר. 

  • קבלת ההחלטות מלווה בסבב התייעצויות רחב, המתחשב בדעתן של שכבות הניהול, הדירקטוריון, העובדים וועדי העובדים, המסוקרים, הקוראים, המפרסמים ויתר מחזיקי העניין. 

  • ההחלטות מתקבלות מתוך התחשבות בכלל מחזיקי העניין לאור הייעוד, גם אם בטווח הקצר הן אינן משרתות את השורה התחתונה. 

 

תרבות ארגונית קשובה

  • בגלובס יש מחלקת 'אנשים' ולא מחלקת 'משאבי אנוש', מתוך אמונה שאנשים אינם משאב וכי שפה בונה מציאות וצריכה לשקף אמונות יסוד. 

  • יש דגש על השקיפות מול העובדים. אזורי העבודה הפתוחים מבטאים את ערכי השוויון והשקיפות שנשמרים גם בהתנהלות: כך, למשל, החלטות חשובות מלוות בתקשורת מנומקת מול כלל העובדים.

  • תהליך בחירת הסלוגן לעיתון, נעשה בשיתוף העובדים, מתוך תפיסה שהעובדים והעובדות מכירים את ערכי הליבה ואת הערך המוסף של גלובס יותר מכולם.

 

שותפות עם מחזיקי עניין

כל מחזיקי העניין מּופּו וגלובס יצר עבור כל אחד מהם תוכנית עבודה שכוללת למידת הצרכים והכאבים, בחינת שיתופי פעולה והוצאתם לפועל. כל מהלך בגלובס כולל מיפוי מפורט של כלל מחזיקי העניין, ההשפעה האפשרית של המהלך עליהם והערך הפוטנציאלי שהוא מייצר עבורם. התנהלות זו מאפשרת מִקסום ערך משותף עוד לפני שההחלטה יוצאת לפועל.
קהילה:

גלובס יוצר מפגשים בינו לבין קהילות, מגזרים ואוכלוסיות מגוונות כדי להקשיב, להכיר ולהבין טוב יותר את האתגרים שלהם וכדי לבחון אותם מול החוזקות והיכולות שלו, על מנת לייצר שיתופי פעולה ותוכניות עבודה.

כחלק מתוכנית העבודה, הוגדרו בגלובס חמישה־עשר חטאים שמונעים מהעיתונות מלמלא את ייעודה. הגדרת החטאים סייעה בבניית תוכנית לשיקום האמון עם כלל מחזיקי העניין.​

https://www.globes.co.il/

וולטה סולאר הוקמה במטרה להאיץ את המעבר לאנרגיה מתחדשת על ידי מערכות סולאריות ועמדות טעינה לרכבים חשמליים באופן פשוט, אסתטי ונגיש מבחינה כלכלית. החברה מקימה, מתחזקת ומתפעלת מערכות סולאריות בכל רחבי הארץ ומספקת שירותים למגזר — הפרטי, העסקי והמוניציפלי — תוך מתן חווית שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

לוגו חברת וולטה סולאר

ייעוד

וולטה סולאר קמה במטרה להאיץ את המעבר לאנרגיה מתחדשת באמצעות מערכות סולאריות, אמצעי אגירה ועמדות טעינה לרכבים חשמליים באופן פשוט, אסתטי ונגיש מבחינה כלכלית.
החברה לוקחת חלק אקטיבי בהתמודדות עם שינויי האקלים הגלובליים, בצמצום זיהום האוויר והתחלואה ובשמירה על משאבי הטבע, והיא יוצרת השפעה משמעותית על הסביבה, על החברה ועל כדור הארץ שבואנו חיים תוך שמירה על עתיד הדורות הבאים.

מנהיגות קשובה

  • החברה דוגלת בעשייה מעוררת השראה שמייצגת השפעה ומחוללת שינוי לטובה על בסיס עבודת צוות עם האנשים הטובים ביותר. 

  • יש טיפוח מתמיד של ערכי למידה וצמיחה בחברה והעשרה לעובדים בקריאה ובהאזנה לספרים, בהרצאות ובפודקאסטים.

  •  בוולטה סולאר יש תרבות של הצבת הלקוח במרכז, וחתירה להציב סטנדרטים של אכפתיות ושירות שאין שני להם. 

  • יש אמונה חזקה בעשיית הטוב, בשמירה על הסביבה ובעבודה נמרצת בדרך להשגת מטרות ויעדים בעלי ערך חיובי. 

 

תרבות ארגונית קשובה

  • פתיחות וגמישות מחשבתית המבוססת על אמונה ביכולת של כל עובד בחברה ליצור, ליזום ולהעלות רעיונות חדשים.

  • עבודת צוות שפועלת כרשת ארגונית מאוחדת בעלת שפה משותפת, ערכים ועקרונות מנחים; תקשורת טובה בין העובדים. העובדים מחוברים לעשייה העסקית ומעודכנים במגוון דרכים ובאופן שוטף. 

 

שותפות עם מחזיקי עניין

החברה חותרת בהתמדה להנגשת המחיר הכרוך במעבר לאנרגיה סולארית, לצד שמירה קפדנית על רמת המוצר ועל השירות. היא השקיעה רבות בפיתוח מודל ליסינג סולארי אשר מאפשר לבעלי גגות להתקדם לאנרגיה סולארית גם אם הם מתקשים לממן את המערכת ובנוסף לקבל דמי שכירות חודשיים מבלי להוציא שקל.
ערך מרכזי נוסף בחברה מתייחס לרצונה לתת בחזרה לקהילה.  דוגמה אחת לפרויקט כזה היא תרומה, ללא מטרת רווח, של מערכת סולארית מנותקת רשת, הכוללת יכולת אגירת אנרגיה ותאורה חסכונית, לגרעין הקהילתי האתיופי בגדרה.

https://volta.solar/

וולטה סולאר
bottom of page